Kniha Press Reset
-
Videohry sú napínavé a srdcervúce. A čo potom ich vývoj! Počítačové hry v súčasnosti predstavujú najväčší zábavný priemysel, v ktorom sa každoročne otáčajú miliardy dolárov. Ale či už vznikajú v obrovských produkčných štúdiách, nadnárodných korporáciách, malých nezávislých tímoch, alebo u jednotlivcov, do herného podnikania vždy vstupuje nevypočítateľný ľudský a tvorivý faktor. Takmer za každou hrou a aplikáciou sa skrýva dráma, ktorá občas nadobúda až antické rozmery.Autor: Jason Schreier
Preklad: Filip Drlík
Počet strán: 304
Rozmer: 135 x 210 mm, paperback>> Ukážka z knihy <<
Pozrite sa na prvé stránke knihy.
ŤAŽKÝ VZNIK VIDEOHIER
Úspešné štúdiá znenazdania zanikajú, vývojárov terorizuje diktátorský šéf, sľubované peniaze nie a nie prísť, korporátna stratégia pripomína absurdné divadlo, herný koncept sa v polovici produkcie ukáže ako nezmyselný. Podobné príbehy za úspešnými hrami, ako sú Bioshock Infinite, Dead Space alebo World of Warcraft, rozpráva v knihe Press Reset reportér Jason Schreier. Líčia osudy ľudí, ktorých práca na počítačových hrách dohnala na hranici finančných i psychických možností, a pýta sa, či je videoherný priemysel v súčasnej podobe vôbec udržateľný.
BESTSELLER PODLE THE NEW YORK TIMES
Schreier píše zábavně a srozumitelně. Pro nováčka bude Press Reset užitečným úvodem do videoherního průmyslu. A pro hráče se možná ukáže jako kniha, od které se nedokáže odtrhnout.
— The Wall Street Journal
O AUTOROVI
Jason Schreier
(nar. 1987) je novinár a spisovateľ. Pôsobil ako editor popredného spravodajského webu v oblasti videoherného priemyslu a kultúry Kotaku. Od roku 2020 pracuje ako technologický redaktor v agentúre Bloomberg News. O počítačových hrách píše aj pre Wired, The New York Times alebo Edge. Debutoval reportážnou knihou Krv, pot a pixely (2017, česky 2019), na ktorú voľne nadviazal titulom Press Reset (2021). -
Pridajte komentár
Pravidlá komentárov
Otázky k objednávkam píšte na email xzone@xzone.sk, kde vám môžeme odpovedať rýchlejšie :)
Ďakujeme, že s ostatnými hráčmi diskutujete slušne. Vulgárne a nevhodné komentáre (napr. Odkazy na iné eshopy, príspevky mimo tému danej hry) sú automaticky mazané.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
-
Recenzia (4)
Jaroslav B. (Xzone.cz)Overený nákupHodnotené: 9.7.202555- Jason Schreier
- Kniha je v češtině
- Hezká obálka
- Zajímavé informace z herního průmyslu
- Pevná vazba by byla lepší, ale buďme rádi, že knihy o hrách v češtině vůbec vycházejí
Kupuji veškerou počítačovou literaturu a knihy Jasona Schreiera jsou obzvlášť velmi čtivé a zajímavé. Těším se na další jeho knižní počin; snad se dočkáme i překladu Play Nice (2024). Hezká střídmá obálka, navazující na jeho první knížku Krev, pot a pixely. Pevná vazba by byla lepší, ale buďme rádi, že knihy o hrách v češtině vůbec vycházejí a jejich oblíbenost stoupá. Snad se jednoho dne dočkáme i biografie Hidea Kodžimy v českém jazyce.
Jan B. (Xzone.cz)Overený nákupHodnotené: 18.6.202555Michal K. (Xzone.sk)Overený nákupHodnotené: 3.8.202335- Kniha vam prinesie par detailov zo zakulisia vyvoja hier. Oddychovka na vikend
- Ak pracujete v IT nic nove necakajte :) autor jemne propaguje svoje lavicove myslienky ale je to jeho kniha a ma pravo na dvoj nazor
Stanislav H. (Xzone.cz)Overený nákupHodnotené: 1.8.202345- Výběr příběhů
- Sem tam matoucí
Zajímavý pohled do zákulisí vývoje her
Celkové hodnotenie vypočítavame z overených aj neoverených hodnotení.
Overený nákup - zákazník preukázateľne zakúpil produkt u nás v obchode.
Neoverený nákup - nemôžeme overiť, či zákazník produkt zakúpil.
Komentáre (0)