- Xzone.sk /
- Dôležité informácie
O nás
Za uplynulých 20 rokov sme síce prišli o pár vlasov, nabrali pár kíl a zničili pár klávesníc, ale tiež sme sa stali jedným z najobľúbenejších a najspoľahlivejších herných obchodov v Česku a na Slovensku. S nami ste v dobrých hráčskych rukách.
Xzone.sk vznikol zo zavedeného herného obchodu GameExpres.sk, ktorý na slovenskom trhu pôsobil od roku 2004.
Naším cieľom je poskytnúť hráčom príjemné nákupné prostredie, kde si splnia všetky svoje herné priania. Radi tiež podporujeme slovenskú a českú hernú scénu. Vydávame vlastnú Xzone Edíciu hier, tvoríme herné artbooky a tiež rôzny merchandise. K hrám veľmi radi vymýšľame originálne predobjednávkové darčeky, ktoré len tak inde nenájdete.
xzone@xzone.sk
Facebook Messenger
02 222 057 82
Pon. - Pia.: 9:00 - 16:00
Prevádzkovateľ obchodu (nie je predajňa)
Ulica Svornosti 43
821 06 Bratislava
IČO: 35895845
DIČ: 2021858707
Zapísanou v Obch. registri Mestský súd Bratislava III, vložka č. 32701/B
č. Žo-2004/06696/2/Z22, č. živnostenského registra 11236992.
Prečo nakupovať na Xzone?
-
Obrovský výber tovaru
náš sklad je tak veľký, že jeho koniec videli len tí najväčší odvážlivci -
Posielame včas a prví
môžete sa spoľahnúť, že všetky nové pecky budete hrať ako prvý v SR -
Xzone kredity
získavajte za každú objednávku kredity, ktoré potom premeníte v príjemnú zľavu
-
Zákaznícka sekcia
majte pod palcom všetky svoje objednávky, bonusové DLC a digitálne hry -
Sledovanie zásielok
s nami vždy presne viete, kde sa vaša vytúžená hra nachádza. Posielame emaily aj SMS.
Doprava a spôsob platby
- osobný odber
Zásielka bude na vybranej pobočke pripravená do 1-2 prac. dní. Viac ako 900 pobočiek po celom Slovensku.
Doprava platba vopred: 1,99 €
Doprava na dobierku: 3,69 €- kuriérska služba
Doručí zásielku do 2 pracovných dní po jej odoslaní
Doprava platba vopred: 4,49 €
Doprava na dobierku: 6,19 €
-
Dobierka
U dobierky vydávate peniaze prepravcovi až po obdržaní zásielky. Platba prebieha v hotovosti.
-
Platobná karta online
Jednoduchá, bezpečná a rýchla cesta úhrady Vašej objednávky. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu, ktorá platbu sprostredkuje. Umožňujeme platiť kartami: Visa, VisaElectron a MasterCard.
-
Prevodom na účet
Po dokončení objednávky obdržíte e-mail, kde nájdete uvedené potrebné platobné údaje - číslo účtu, variabilný symbol a požadovaná čiastka. Po obdržaní sumy vám okamžite, ešte v ten deň, tovar posielame. Prevod peňazí medzi bankami trvá približne 2-3 PRACOVNÉ dni.
Technická podpora
Neviete ako a kde aktivovať digitálnu hru? Tu nájdete prehľadné návody.
Nejde vám hra nainštalovať? Aktivačný kľúč z krabičky nefunguje? Hra vám padá, aj keď spĺňate všetky nároky? Aj takéto problémy sa občas vyskytnú a veľmi chápeme, aké sú nepríjemné. Preto vás v nich rozhodne nenecháme.
Na krabičke s hrou vyhľadajte meno distribútora hry. Potom s konkrétnym problémom kontaktujte technickú podporu. Veľmi tým urýchlite riešenie vášho problému. Ak sa vám ani napriek tomu nedarí problém úspešne vyriešiť, kontaktujte nás na email podpora@xzone.sk a vrhneme sa na to spoločne.
Comgad
podpora@comgad.cz
+420 226 225 012 (pracovná doba 9:30–18:00)
Electronic Arts (ABC Data)
Zaregistrujte sa či prihláste svojim Origin účtom. Potom vyplňte formulár, do ktorého popíšte Váš problém. Zamestnanci podpory Vás v priebehu niekoľkých hodín kontaktujú.
+420 228 880 676 (pracovná doba 9:00 – 18:00)
https://help.ea.com
Cenega
help@cenega.cz
+420 270 004 366 (pracovná doba 9:00 do 17:30)
https://cenega.cz/technicka-podpora
Sony Czech
podpora@cz.playstation.com
+420 538 890 078
https://www.playstation.com/en-hu/support/
Playman
podpora@playman.cz
+420 495 260 769
https://playman.cz/
UBIsoft
Podpora iba v angličtine na
https://support.ubi.com/en-us/
Conquest Entertainment
servis@conquest.cz
+420 284 000 164 (pracovná doba Po-Čt 8:30-17:30, Pia 8:30-16:00)
https://b2b.cqe.cz/clanky/kontakty/
Microsoft
Reklamácia konzol Xbox 360 a Xbox One vždy vybavujte cez uvedené tel. čísla.
+420 800 142 365 - pevné linky (pracovná doba 10:00 - 18:00), +420 239 000 459 - mobilné telefóny
https://support.xbox.com/cs-cz/
Blizzard Entertainment
Podpora iba v angličtine na https://eu.battle.net/support/en/
Ak sa vám ani napriek tomu problém nedarí vyriešiť, kontaktujte nás na email podpora@xzone.sk a vrhneme sa na to.
Xzone Kredity
Kredity sú naše virtuálne peniaze, ktoré dostanete po každom zaplatenom nákupe.
Kredity majú rovnakú hodnotu ako skutočné peniaze 1 kredit = 1 €, platí však iba na eshope Xzone.sk. Kredity nie sú prevoditeľné na peniaze. Môžete si nimi ľahko zlacniť váš ďalší nákup alebo si ich šetriť do budúcnosti.
Pri každom tovare nájdete aktuálny počet kreditov, ktorý nákupom získate. Počet kreditov nie je pevný a môže sa pravidelne meniť podľa našich vzorcov alebo v rámci kreditových akcií. Vždy získate počet kreditov, ktorý vidíte uvedený v čase objednávky.
Kredity získané za nákup tovaru majú platnosť 1 rok od pripísania na váš účet. Ak ich v tomto období neuplatnite z vášho účtu definitívne zmizne. Platnosť kreditov si môžete jednoducho predĺžiť o ďalší rok s každou vašou objednávkou.
Reklamácia a vrátenie tovaru
ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ ZA TOVAR DO 14 DNÍ
Podmienkou vrátenia tovaru do 14 dní je:
- Tovar v podobe softvéru alebo filmov musí byť neporušenom balení, zabalený v originálnej fólii, schopný ďalšieho predaja. Viď. zákon 102/2014, § 7 bod 6i.
- Nesmie sa jednať o digitálny kód alebo licenciu. Viď. zákon 102/2014, § 7
- Tovar k nám musíte odoslať do 14 dní od doručenia.
- Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia daňového dokladu a vyplnený formulár odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy.
- Tovar zasielajte iba bežnou balíkovou poštou, dobierkou nebude prijatý. Na bezplatné vrátenie môžete využiť odberné miesto Packety (Zásielkovne).
- Tovar musí byť schopný ďalšieho predaja a plne funkčný.
VRÁTENIE TOVARU:
1. Vyplňte dokument Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (PDF súbor). Údaje potrebné k vyplneniu nájdete na faktúre alebo vo vašom profile.
2. Skontrolujte, či je váš tovar úplne neporušený, v originálnom obale, zabalený, schopný ďalšieho predaja. Pokiaľ by nebol v poriadku, budeme vás informovať na email.
3. Tovar starostlivo zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Nezabudnite priložiť podpísané Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy.
Bezplatné vrátenie tovaru cez Packetu:
Vyberte si odberné miesto: https://www.packeta.sk/pobocky
Na odberné miesto doneste balík s dobre zabaleným tovarom a povedzte kód: 93523521, obsluha preberie balík a pošle ku nám na sklad. Za dopravu nič neplatíte.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
1.
K reklamácií je nutné vo všetkých prípadoch predložiť doklady o predaji tovaru vystavené predávajúcim - kupujúcemu - faktúru alebo paragón. Kupujúci je povinný predať predávajúcemu reklamovaný tovar úplne, s kompletnou dokumentáciou, neporušený a čistý. Pokiaľ tak neučiní, je predávajúci oprávnený reklamáciu odmietnuť.
2.
Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci učiniť písomne a pridať k reklamácií. Je treba uviesť zistené chyby - o aké sa jedná a ako sa prejavujú a nárok, ktorý v dôsledku výskytu chýb uplatňujete.
3.
Pri zistený rozdielu v množstve alebo druhu tovaru medzi údajmi na faktúre a dodaným množstvom tovaru, je kupujúci povinný podať do troch pracovných dní písomnú správu o týchto chybách. Pri nedodržaní tejto lehoty nebude reklamácia uznaná. V prípade, že je táto reklamácia uznaná ako oprávnená, môže kupujúci požadovať dodanie preukázateľné chýbajúceho tovaru - u množstvovej chyby alebo výmenu tovaru za správny druh.
4.
Oprávnenosť každej reklamácie a posúdenie odstrániteľnosti či neodstrániteľnosti chyby prevedie odborný zodpovedný pracovník predávajúceho a svoje stanovisko oznámi kupujúcemu. V prípade, že reklamujúci nesúhlasí s rozhodnutím zodpovedného pracovníka, môže sa písomne obrátiť na majiteľa spoločnosti predávajúceho.
5.
V prípade výmeny tovaru na základe reklamácie hradí kupujúci výdaje za dopravu do sídla firmy predávajúceho a predávajúci hradí výdaje za dopravu kupujúcemu.
6.
Pri oprávnenej reklamácií postupujeme nasledovne:
- Zariadenie je opravené najdlhšie do 30 dní.
- Pokiaľ vec nebola použitá, môže predávajúci rozhodnúť o jej výmene za novú, u použitej veci môže predávajúci rozhodnúť o jej výmene za bezchybnú, ktorá zodpovedá reklamovanej.
- Ak ide o chybu odstrániteľnú a rovnaká chyba bola už dvakrát odstraňovaná, a vyskytuje sa aj na tretí raz tak táto skutočnosť výrazne sťažuje možnosť používania výrobku, má kupujúci právo na výmenu za bezchybné, príp. odstúpenie od zmluvy.
- Ak ide o chybu neodstrániteľnú, ktorá však nebraní užívanie určenému účelu, má kupujúci nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny, v prípade, že táto chyba výrazne sťažuje možnosť používania výrobku má nárok na výmenu za tovar, ktorý je bezchybný.
7.
Riešenie reklamácie odstúpením od zmluvy je možné až v prípade, keď sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na inom spôsobe riešenia. Pri odstúpení môže kupujúci žiadať vrátenie kúpnej ceny zníženej o hodnotu opotrebenia a ďalších zásahov z jeho strany. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý je poškodený, opotrebovaný alebo je nekompletný.
8.
Predávajúci má právo na náhradu vzniknutých servisných a organizačných nákladov spojených s manipuláciou a testovaním vo výške 5€ s DPH za každý jeden prípad, ak:- tovar je k reklamácií posielaný bez patričných dokladov;
- pri testovaní sa neprejaví chyba a tovar je úplne funkčný;
- ak záruka na tovar uplynula;
- chyba bola spôsobená nešetrným zaobchádzaním, násilným spôsobom na výrobok (náraz, pád, piesok, voda, a pod.), neodbornými zásahmi do prístroja, pripojovaním iných sieťových adaptérov a prepájaním v napájacej sieti, poruchami na linkách spojov, nedodržaním technických podmienok pre inštaláciu a prevedenie, nepostupovaním podľa návodu a chyby vznikli v dôsledku opráv, ktoré nepredvádzal predávajúci alebo im poverená osoba.
9.
Reklamujúci nemôže meniť uplatnené reklamačné nároky, ak nie je dohodnuté inak.
10.
Práva zo zodpovednosti za chyby, pre ktoré platí záručná doba, zanikne, ak nebola uplatnená v záručnej dobe a to preukázateľným spôsobom - písomnou formou.
11.
Záručná doba začína bežať dňom prevzatia tovaru. Ak dôjde k výmene, začne záručná doba znovu bežať podľa dňa prevzatia nového tovaru. Pokiaľ nie je uvedené inak, záručná doba na tovar je 2 roky.
12.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevozu produktu a škôd z neodborného používania produktu, rovnako ako škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou.
V Bratislave dňa 19. 7. 2021
AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII
Na celý tovar poskytujeme zákonnú záruku 24 mesiacov.
Nič nie je bezchybné a nie vždy ide všetko podľa plánu. Aj na to sme však pripravení. V prípade reklamácie vyplňte jednoduchý reklamačný formulár alebo nás kontaktujte cez email: xzone@xzone.sk a čo najskôr vás budeme kontaktovať.
Reklamácie vybavujeme v zákonnej 30 dňovej lehote, počas ktorej dostanete svoj tovar späť opravený, prípadne nový a krásny.
Poukazy
Najväčšou výhodou elektronického darčekového poukazu je, že sa vyhnete riziku nevhodného alebo zle zvoleného darčeka. Obdarovaný si vyberie podľa vlastného vkusu a vy už nebudete počuť, že toto už predsa má v zbierke!
AKO ZÍSKAŤ DARČEKOVÝ POUKAZ?
Darčekový poukaz ľahko zakúpite na eshope.
Poukaz obdržíte elektronickou formou na email a bude tiež na stiahnutie v Zákazníckej sekcii > Objednávky.
PDF súbor s poukazom ide ľahko vytlačiť alebo preposlať.
PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO POUKAZU
- Platnosť každého poukazu je 1 rok od dátumu predaja.
- Je možné použiť viac darčekových poukazov súčasne.
- V prípade nákupu v nižšej hodnote, než je hodnota poukazu, peniaze sa nedajú vrátiť.
- V prípade nákupu vo vyššej hodnote je možné poukaz doplatiť v hotovosti alebo kartou.
- Pre nákup poukazov nemožno využiť žiadne zľavy alebo kredity.
AKO POUŽÍŤ ELEKTRONICKÝ POUKAZ?
- Do košíka vložte váš vytúžený tovar.
- V prvom kroku objednávky zadajte do kolónky ZĽAVOVÝ KUPÓN ALEBO DARČEKOVÝ POUKAZ váš kód poukazu.
- Uplatnenú zľavu ihneď uvidíte v prehľade. Ak si to rozmyslíte, tak je možné krížikom poukaz odobrať a využiť inokedy.
- Dokončite objednávku bežným spôsobom
Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
s platnosťou od 12.2. 2010
vyhlásené spoločnosťou:
Xzone SK s.r.o., Ulica Svornosti 43, Bratislava, 821 06
IČ: 35895845, DIČ: 2021858707
Tel : 02 222 057 82
Zapísanou v Obch. registri Mestského súdu Bratislava III, vložka č. 32701/B
č. Žo-2004/06696/2/Z22, č. živnostenského registra 11236992
Názov a adresa dohľadu: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, 827 99, Bratislava.
1. Základné ustanovenie
1.1
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) upravujú dodávateľsko - odberateľské vzťahy v oblasti predaja tovaru, výpočtovej techniky a softwaru (ďalej len tovaru) a sú zaviazané pri predaji tovaru kupujúcemu.
2. Cenové, platobné podmienky a ochrana osobných údajov
2.1
Ceny v systéme sú aktuálne a sú uvedené vrátane DPH.
2.2
Jednotlivý predaj sa uzatvára na základe objednávok kupujúceho vytvorených v internetovom obchode. Objednávka musí obsahovať tieto základne náležitosti:
- identifikáciu kupujúceho (nutná registrácia)
- množstvo požadovaných kusov a druh tovaru
- požadovaný spôsob platby, spôsob dodania tovaru a miesto plnenia
2.3
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom registračného formulára budú použité výlučne pre poskytnutie konkrétnej služby a nebudú poskytované tretím osobám a ani inak komerčne využívané.
2.4
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť predávajúcemu kúpnu cenu v požadovanej výške.
2.5
Spôsoby dodania tovaru:
V skratke:
- osobný odber v pobočkách Packety (Zásielkovne) (cena 1,99€ za zásielku)
- doručenie kuriérskou službou po celom území Slovenska (cena 4,49€ za zásielku)
- doručenie do zahraničia
Podrobnosti:
- Tovar si po objednaní môžete prevziať v jednej z pobočiek Packety (Zásielkovne) po celom Slovensku. Cena za doručenie je po celom území Slovenska rovnaká, t.j. 1,99€ za každý jeden balík.
- Prípadne vám tovar zašleme kuriérskou službou, ktorá vám tovar doručí do 2 dní po jeho odoslaní. Kuriérska služba vám tovar prinesie až ku dverám, na vami uvedenú adresu. Tovar si tak môžete nechať poslať domov alebo do práce. Cena za doručenie je po celom území Slovenska rovnaká, t.j. 3,99€ za každý jeden balík.
- Zásielky do zahraničia zasielame tiež. Ich cena sa stanovuje individuálne podľa váhy a krajiny doručenia. Zásielka do zahraničia musí byť vždy vyplatená vopred na náš bankový účet.
2.6
Spôsob platby:
V skratke:
- v hotovosti alebo platobnými kartami (Visa, Mastercard) na pobočke
- bankovým prevodom, platobnými kartami (Visa, Mastercard), rýchlym prevodom cez Tatrabanku
- dobierkou pri zasielaní po celom Slovensku (cena 1,70€ za zásielku)
Podrobnosti:
- Na pobočke môžete platiť v hotovosti alebo platobnými kartami (Visa, Mastercard).
- Objednávku je možné zaplatiť i bankovým prevodom na náš bankový účet. Platbu môžete zrealizovať klasickým prevodom, alebo zrýchleným cez Tatrabanku a.s. Prijímame aj platobné karty Visa, Mastercard cez webové rozhranie služby CardPay. Objednávku v takomto prípade vybavíme až v momente, kedy sú peniaze pripísané na náš účet. Číslo účtu: 2300660886 / 8330 (SK3583300000002300660886)
alebo
Číslo účtu: 2627073085 / 1100 (SK8911000000002627073085)
Variabilný symbol: číslo objednávky (napr.: 1111910000)
Konštantný symbol: 0008 - Tovar zasielaný kuriérskou službou je možné zaplatiť priamo kuriérovi (tzv. Dobierka). V takomto prípade sa k cene dopravy pripočíta ešte 1,5€ za každú zásielku.
2.7
Pri tovare označenom ako „Predobjednávka” je dátum dodania a cena iba orientačná, pretože predávajúci nemá tieto informácie k dispozícii. Pri takomto tovare nie je predávajúcemu známy počet kusov, ktoré získa. Predávajúci si vyhradzuje právo dátum dodania a cenu tovaru predobjednávky zmeniť, rovnako tak si predávajúci vyhradzuje právo takýto tovar kupujúcemu nedodať v prípade, keď získa nižší počet kusov ako potrebuje na uspokojenie všetkých predobjednávok. Pokiaľ má kupujúci tovar zaplatený vopred, a predávajúci nie je schopný tovar dodať, vráti predávajúci zaplatenú finančnú čiastku za tovar bezodkladne späť kupujúcemu. Kupujúci je v týchto prípadoch predávajúcim patrične informovaný na jeho emailovú adresu alebo telefonicky. V prípade nesúhlasu so zmenou ceny pri predobjednávke či dátume dodania má kupujúci možnosť od kúpnej zmluvy odstúpiť.
V prípade, že sa zákazník k zmene ceny nevyjadrí alebo zmenu neakceptuje, objednávka sa ruší. Za zrušenie predobjednávky nie je zákazník nijako sankciovaný. Zákazník môže objednávku zrušiť kedykoľvek, až do momentu jej vybavenia.
2.8
Špeciálna objednávka je objednávka elektronického kľúča (Digi hra, digi kód, elektronický darčekový poukaz). Jedná sa o objednávku tovaru, ktorý obsahuje len niekoľkomiestný kód, slúžiaci na predlženie hracieho času, rozšírenie hry alebo stiahnutie hry cez internet. Pri takomto tovare je vždy uvedené, že je možné zaslať ho buď klasicky v škatuľke, alebo zaslať len kľúč emailom. Pokiaľ zákazník vyberie doručenie elektronického kľúča pomocou emailu, musí objednávku vyplatiť platobnou kartou cez platobnú bránu. Po pripísaní celej čiastky za objednávku na náš bankový účet sa automaticky pošle elektronický (digi) kľúč hry na jeho email z objednávky. Takáto objednávka je považovaná za vybavenú odoslaním kľúča na email zákazníka. Po jej odoslaní už nie je možné objednávku stornovať alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy, nakoľko elektronický kľúč už mohol byť použitý.
3. Dopravné a expedičné podmienky
3.1
Objednaný tovar posielame kuriérskou službou. Kuriér doručuje tovar na adresu udanú zákazníkom. Ak vás na udanej adrese nezastihne, bude vás kontaktovať telefonicky alebo vám dá lístok do schránky. Lístok obsahuje informácie o zásielke a telefónne číslo, na ktorom sa môžete s kuriérom dohodnúť na opätovnom doručení. Zásielku môžete od momentu jej odoslania sledovať pomocou odkazu uvedeného na stránke objednávky.
Dostanete sa tam kliknutím na MÔJ PROFIL (v záhlaví) - po prihlásení kliknete na tlačidlo OBJEDNÁVKY a potom už len vyberiete konkrétnu objednávku, o ktorej chcete zistiť informácie, resp. ju sledovať.
Pokiaľ tovar do 3 pracovných dní od odoslania nedostanete, kontaktujte nás na uvedených telefónnych číslach a my Vám zistíme, kvôli čomu váš balík nebol doručený.
3.2
Expedičná doba je doba, v ktorej bude tovar na sklade a môže byť odovzdaný kuriérovi. Táto doba sa líši pri každom produkte a je uvedená v podrobnom popise pri každom tovare. Táto doba sa uvádza v pracovných dňoch. Najkratšia expedičná doba je na sklade, resp. do 24 hodín. V takom prípade je produkt na sklade a môžeme ho expedovať. Pri objednaní cez víkend, cez sviatky, alebo mimo pracovnú dobu, je prvým dňom myslené prvý pracovný deň. Doba doručenia kuriérom po celom Slovensku je dva pracovné dni. Pri zásielkach do zahraničia je doba uvedená v prílohe. Pokiaľ by sme tovar nemali na sklade alebo by sa dodacia lehota mohla pretiahnuť, informujeme vás o tom e-mailom alebo telefonicky.
3.3
V prípade, že zákazník nezruší objednávku pred jej odoslaním a túto objednávku od kuriéra neprevezme, zaväzuje sa uhradiť náklady vynaložené na dopravu vo výške 2,99€. Tieto náklady musí uhradiť najneskôr do 14 dní od odoslania tovaru, na účet: SK3583300000002300660886 pod variabilným symbolom neprevzatej objednávky.
4. Reklamačné dispozície
4.1
Reklamácia sa riadi Reklamačným poriadkom.
5. Informácie o tovare
5.1
Všetky uvedené informácie o tovare sú prevzaté od našich dodávateľov. I keď sa snažíme o ich maximálnu správnosť a aktuálnosť, nepreberáme zodpovednosť za ich platnosť. V prípade obrázkov uvedených pri tovare sa jedná o ilustračné obrázky, takže nemusia byť identické s uvedeným tovarom. To platí najmä pri obrázkoch obalov hier.
6. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
6.1
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho v prípade neosobných doručení tovaru: V súlade so zákonom č. 102/2014 § 7 máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
Podľa Zákona č.102/2014, § 7 bod 6i nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade ak ste hru alebo iné audiovizuálné dielo už rozbalili z ochrannej fólie.
Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, žiadame vás o dodržanie nižšie uvedených postupov:
Kontaktujte nás na xzone@xzone.sk, s tým že žiadate o odstúpenie od zmluvy. Uveďte číslo objednávky, dátum nákupu, o aký tovar sa jedná. Toto písomné odstúpenie musíte uskutočniť najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru.
VRÁTENIE TOVARU:
1. Vyplňte dokument Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (PDF súbor). Údaje potrebné k vyplneniu nájdete na faktúre alebo vo vašom profile.
2. Skontrolujte, či je váš tovar úplne neporušený, v originálnom obale, zabalený, schopný ďalšieho predaja. Pokiaľ by nebol v poriadku, budeme vás informovať na email.
3. Tovar starostlivo zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Nezabudnite priložiť podpísané Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy.
Bezplatné vrátenie tovaru cez Packetu:
Vyberte si odberné miesto: https://www.packeta.sk/pobocky
Na odberné miesto doneste balík s dobre zabaleným tovarom a povedzte kód: 93523521, obsluha preberie balík a pošle ku nám na sklad. Za dopravu nič neplatíte.
Odstúpiť od zmluvy môžete za týchto podmienok:
- tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale. V prípade, že sa jedná o hru alebo film, nesmie byť porušená fólia, v ktorej je hra zatavená resp. nesmie byť porušená nálepka označujúca uzatvorený obal (mohlo by ísť o zneužitie hry ako aj unikátneho sériového čísla)
- tovar nesmie byť použitý
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.)
- spoločne s tovarom musí byť poslaný aj doklad o kúpe alebo jeho kópia
- tovar nám nesmie byť poslaný na dobierku. Takéto zásielky nepreberáme.
- pri objednaní elektronického kľúča je možné odstúpiť od zmluvy len v prípade ak vám kľúč ešte nebol odoslaný. Po odoslaní kľúča už nie je možné od zmluvy odstúpiť.
- Tovar cez poštu prosím posielajte doporučene a poistený, neručíme totiž za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (doporučene neznamená na dobierku) adresu na poslanie nájdete v kontaktoch, ale preferujeme doručenie cez Packetu viď. vyššie.
- Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, vám peniaze za tovar prevedieme na váš bankový účet alebo pošleme poštovou poukážkou a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom prijatí tovaru.
- V prípade nesplnenia niektorých z vyššie uvedených podmienok, nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.
7. Záverečné ustanovenia
7.1
Tieto VOP sú platné pre všetky obchodné prípady uzatvorené v spoločnosti Xzone SK s.r.o. odo dňa vyhlásenia.
7.2
V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, resp. obchodnej politiky spoločnosti, si spoločnosť Xzone SK s.r.o., vyhradzuje právo VOP meniť. Túto zmenu a jej účinnosť, spoločnosť vyhlási vhodným spôsobom minimálne mesiac dopredu.
V Bratislave dňa 19.07.2021
Ochrana osobných údajov
Spoločnosť Xzone SK s. r. o., IČO: 35895745, so sídlom: Ulica Svornosti 43, 82106 Bratislava, zapísaná v Obch. registri Okresného súdu Bratislava III, vložka č. 32701/B č. Žo-2004/06696/2/Z22, č. živnostenského registra 11236992 (ďalej len "my"), chráni všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkmi (meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail) pred zneužitím a spracováva ich v súlade s aktuálnou legislatívou.
Radi by sme vás touto formou zoznámili s niektorými novými pravidlami a informáciami, aby ste mali perfektný prehľad o tom, ako s vašimi dátami nakladáme.
Na tejto stránke nájdete všetky informácie o tom, aké osobné údaje spracovávame o našich zákazníkoch pre potreby prípravy ponúk, na základe akého právneho dôvodu údaje spracovávame, k akým konkrétnym účelom ich používame, komu ich môžeme odovzdávať a aké máte v súvislosti so spracovaním vašich osobných údajov práva.
A. Aké osobné údaje spracovávame?
Spracovávame tieto osobné údaje:
- identifikačné údaje - vaše meno a priezvisko a tiež užívateľské meno a heslo;
- kontaktné údaje - osobné údaje, pomocou ktorých vás môžeme kontaktovať. Ide najmä o e-mailovú adresu, telefónne číslo, poštovú adresu, prípadne profil na sociálnych sieťach;
- vaše nastavenia - údaje z vášho GameExpres.sk účtu, ako napríklad uložené adresy, nastavenie newsletterov a hodnotenie produktov;
- údaje o vašich objednávkach - údaje o tovare, ktorý ste si objednali, spôsob doručenia a platby vrátane čísla platobného účtu, údaje o reklamáciách;
- údaje o vašom správaní na webe - ide najmä o tovar, ktorý si zobrazujete, odkazy, na ktoré klikáte, spôsob pohybu po našom webe a posúvanie obrazovky a tiež údaje o zariadení, z ktorého si náš web prezeráte ako je IP adresa a z nej odvodená poloha, identifikácia zariadení, jeho technické parametre ako operačný systém, jeho verzia, rozlíšenie obrazovky, použitý prehliadač a jeho verzie a tiež údaje získané zo súborov cookie a podobných technológií pre identifikáciu zariadenia;
- údaje o vašom správaní pri čítaní správ - u emailov, ktoré vám zasielame, zaznamenávame najmä časy otvorenia správ a tiež údaje o zariadení, na ktorom správy čítate, ako je IP adresa a z nej odvodená poloha, identifikácia zariadení, jeho technické parametre ako operačný systém, jeho verzia, rozlíšenie obrazovky, použitý prehliadač a jeho verzie a tiež údaje získané zo súborov cookie a podobných technológií;
- odvodené údaje - týmto sa rozumie osobné údaje odvodené z vášho nastavenia, údajov o tovare a službách, ktoré si u nás vytvoríte objednávkou, údajov o vašom správaní na webe a údajov o vašom správaní pri čítaní správ, ktoré vám zasielame; najmä ide o údaje o vašom pohlaví, veku, nákupné správanie a vzťahu k rôznemu tovaru a službám.
A.1 Ak navštívite náš web
Ak navštívite náš web, do vášho zariadenia ukladáme a následne z neho čítame malé súbory ako cookies. Cookie je malý súbor písmen a čísel, ktorý ukladáme vo vašom internetovom prehliadači alebo na pevnom disku vášho počítača. Niektoré cookies nám umožňujú prepojiť vaše aktivity počas prezerania našich stránok od chvíle, keď otvoríte okno webového prehliadača, do okamihu, keď ho zatvoríte. Vo chvíli, keď zatvoríte okno internetového prehliadača sa tieto cookies vymažú. Iné zostávajú v zariadení po nastavený čas a aktivujú sa zakaždým, keď navštívite webovú stránku, ktorá konkrétne cookie vytvorila.
Ďalej používame pixelové značky (tiež známe ako web beacons), čo sú malé obrázky, ktoré majú podobnú funkciu ako cookies. Oproti cookies, ktoré sú ukladané na pevnom disku vášho počítača, sú pixelové značky pevnou súčasťou webových stránok. O všetkých týchto technológiách budeme pre zjednodušenie ďalej hovoriť ako o cookies. Cookies do vášho zariadenia nielen ukladáme, ale tiež čítame cookies, ktoré do vášho zariadenia uložil náš web. Ďalej budeme pre jednoduchosť hovoriť len o ukladaní.
Niektoré cookies do vášho zariadenia ukladá priamo náš web. Tieto cookies nám pomáhajú:
- identifikovať vás pri prechádzaní medzi jednotlivými stránkami nášho webu a opätovných návštevách, napríklad aby sa vám pri nákupe nezmazal košík, alebo aby sme si mohli zapamätať vaše prihlásenie z konkrétneho zariadenia a nežiadať vás opakovane o e-mail a heslo
- zaznamenať si, že ste nám udelili súhlas podľa tohto dokumentu, popr. či ste napr. ponúkli účasť v určitom prieskume;
- so zaistením bezpečnosti, napríklad aby sme skúmali, či niekto nezneužil vaše pripojenie k nášmu webu a nejedná namiesto vás;
- evidovať, skúmať a odstraňovať poruchy a nefunkčné súčasti nášho webu.
Takéto cookies a ďalšie súbory sú nevyhnutné pre fungovanie našej webovej stránky. Pokiaľ vo svojom prehliadači zablokujete tieto cookies, naša webová stránka nemusí fungovať správne a my vám nemusíme byť schopní poskytovať naše produkty a služby.
Ďalej do vášho zariadenia:
- ukladáme cookies z nášho webu, ktoré nám umožňujú:
- sledovať návštevnosť nášho webu, jeho jednotlivých stránok, vytvárať štatistiky a prehľady a merať účinnosť reklamy;
- zobrazovať vám rôzne varianty nášho webu, ak testujeme nové funkcionality;
- prispôsobovať pre vás obsah nášho webu, napríklad vám zobraziť prednostne produkty, ktoré ste si už prezreli, a zobrazovať vám ďalšie ponuky na mieru na našom webe;
- umožňujeme uložiť cookies tretím stranám, ktoré ich môžu použiť:
- k zberu údajov o vašom správaní na našom webe a ďalších webových stránkach;
- pre zobrazenie prispôsobených ponúk a cielenej reklamy v rámci reklamných sietí na iných webových stránkach, než je náš web;
- k prepojeniu so sociálnymi sieťami ako Facebook, vrátane automatického prihlásenia, zaistenie funkcií, ako je tlačidlo "Páči sa mi to", a zobrazenie prispôsobených ponúk a cielenej reklamy na týchto sociálnych sieťach a iných webových stránkach, než je náš web.
Údaje o vašom správaní na webe nezískavame iba z cookies. Dopĺňame je tiež o údaje ako je:
- IP adresa vášho zariadenia (adresa vášho zariadenia pomocou, ktoré komunikujete s inými zariadeniami v sieti internet),
- operačný systém vášho zariadenia, jeho verzie a jazykové nastavenia;
- prehliadač, ktorý na svojom zariadení používate, jeho verzie a jazykové nastavenie;
- adresa webovej stránky (URL adresa), z ktorej prichádzate na náš web.
Tieto údaje o vašom správaní na webe spracovávame na základe nášho oprávneného záujmu (teda bez vášho súhlasu) na účely:
- získanie informácií, na základe ktorých pre vás budeme môcť web v budúcnosti vylepšiť; naším oprávneným záujmom je tu zlepšovanie našich služieb pre vás;
- vytváranie štatistík a prehľadov, najmä sledovanie návštevnosti nášho webu, jeho jednotlivých stránok a meranie účinnosti reklamy; naším oprávneným záujmom je tu meranie efektivity nášho webu a výdavkov na reklamu; na tento účel môžeme z vášho správania na webe získavať ďalšie odvodené údaje a na tento účel ich použiť;
- testovanie nových funkcií a aplikácií pred nasadením, najmä aby sme predišli problémom s funkčnosťou týchto noviniek v skutočnej prevádzke, ktoré by mohli zhoršiť váš zážitok z využívania našich služieb; naším oprávneným záujmom je tu bezproblémová funkčnosť našich služieb pre vás;
- predchádzanie útokov na náš web a ohrozenie jeho funkčnosti i bezpečnosti vašich dát; naším oprávneným záujmom je tu bezproblémová funkčnosť našich služieb pre vás a bezpečnosť vašich dát.
Pre tieto účely osobné údaje používame po dobu nevyhnutne nutnú. Proti tomuto spracovaniu máte právo uplatniť námietku.
Ak nám pri návšteve webu udelíte svoj súhlas, môžeme údaje o vašom správaní na webe použiť aj na prispôsobenie našich webových stránok a zobrazenie cielenej reklamy, ako je popísané v časti Zasielanie ponúk na mieru a cielenej reklamy, a odovzdávať ich na účely zobrazenia cielenej reklamy tiež prevádzkovateľom sociálnych a reklamných sietí, ako je popísané v časti Odovzdanie údajov a zobrazovanie personalizovanej reklamy na sociálnych a reklamných sieťach.
A.1.1 Zasielanie ponúk na mieru a cielenej reklamy
Ak nám svoj súhlas udelíte pri návšteve našej webovej stránky, bez toho, aby ste u nás mali účet alebo u nás vytvorili objednávku, budeme na uvedené účely používať iba údaje o vašom správaní na webe. Ak sa zároveň prihlásite na svoj účet, tieto informácie skombinujeme s vašimi ostatnými osobnými údajmi.
A.1.2 Odovzdanie údajov a zobrazovanie personalizovanej reklamy na sociálnych sieťach
Ak nám svoj súhlas udelíte pri návšteve našej webovej stránky, bez toho, aby ste u nás mali účet, alebo u nás vytvorili objednávku, budeme na uvedené účely používať iba údaje o vašom správaní na webe. Ak sa zároveň prihlásite na svoj účet, tieto informácie skombinujeme s vašimi ostatnými osobnými údajmi.
A.1.3 S kým dáta zdieľame
Ak nám udelíte svoj súhlas, vaše údaje o správaní na webe prípadne vaše osobné údaje budeme zdieľať so spoločnosťami:
Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, CA 94043 Mountain View
Facebook Ireland Limited, so sídlom 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, D2 Dublin, Írsko.
Heureka Shopping s.r.o, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká Republika
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horakove 13, 602 00 Brno, Česká republika
V prípade zásielok na adresu zdiľame vaše kontaktné údaje s kurierskými spoločnosťami:
General Logistics Systems Slovakia s.r.o. ,Lieskovská cesta 13 , 962 21 Lieskovec
Zásielkovňa s. r. o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 851 01, Bratislava
CITY COURIER SLOVAKIA, s.r.o., Rovniankova 13, 85102, Bratislava
SmartSelling a.s. Netroufalky 797/5 625 00 Brno
Webglobe, s.r.o. Vinohradská 2405/190, 130 00, Praha 3, Česká republika
B. Prečo osobné údaje spracovávame a čo nás k tomu oprávňuje?
Na prípravu ponúk v súvislosti s nákupom na našom obchode, spracovávame osobné údaje v rôznom rozsahu bez vášho súhlasu na základe nášho oprávneného záujmu. Avšak máte právo zasielanie odmietnuť.
B.1.1 Ak sa u nás zaregistrujete
Ak sa zaregistrujete na našom obchode, spracovávame vaše identifikačné a kontaktné údaje, ako aj údaje o vašich objednávkach, vašom nastavení, údaje o vašom správaní na webe a správanie pri čítaní správ na základe nášho oprávneného záujmu (teda bez vášho súhlasu), a to za účelom vytvárania prispôsobených ponúk a cielených reklám, ktoré vám zobrazíme na webe. Rovnakým spôsobom môžeme prispôsobiť ponuky a reklamy, ktoré vám zasielame (pozri časť B.1.2 Zasielanie ponúk). Naším oprávneným záujmom je tu maximálne personalizovaná a efektívna ponuka pre nášho zákazníka.
B.1.2 Zasielanie ponúk
Pokiaľ pri poskytnutí kontaktných údajov alebo kedykoľvek neskôr neodmietnete zasielanie ponúk, môžeme vaše kontaktné údaje použiť pre zasielanie ponúk e-mailom, textovou správou, pomocou sociálnych sietí, ich oznamovaním po telefóne alebo inými elektronickými prostriedkami, popr. vám ich môžeme zaslať poštou. Tieto ponuky sa budú týkať našich produktov a služieb.
Vaše osobné údaje, ktoré nám poskytnete v rámci objednávania tovaru alebo služieb, vytvárania a používania účtu, alebo pri komunikácii s nami napríklad telefonicky, ako aj údaje o vašich objednávkach, vašom webovom profile, pohybu na webe či čítaní newsletterov, sú na základe nášho oprávneného záujmu (teda bez vášho súhlasu) spracované za účelom vytvorenia najvhodnejších správ o zľavových akciách či iných ponukách, správach a reklamách, ktoré vám ako zákazníkom Xzone SK zasielame, či ktoré sa vám zobrazujú na www.gameexpres.sk
Kontaktné údaje na tento účel ďalej dopĺňame o informácie o tovare a službách, ktoré si u nás vytvoríte objednávkou. Použiť môžeme aj údaje o vašom pohybe na webe, ktoré sme od vás dostali pred tým, než ste vytvorili objednávku, alebo sa zaregistrovali, a zbierať môžeme tiež údaje o vašom pohybe na webe, aj keď sa cez svoj klubový profil neprihlásite (napr. Keď vás identifikujeme pomocou cookie alebo obdobnej technológie). Aj tieto údaje nám umožňujú zaradiť vás do správnej profilovej skupiny pri zasielaní našich špeciálnych akčných ponúk. Ak si napríklad na našom webe či pomocou newsletteru prezriete ponuku našich adventúr, zobrazíme vám najnovšie tituly z toho žánru pri najbližšej návšteve našich webových stránok.
C. Kto spracováva vaše osobné údaje a komu ich odovzdávame?
Všetky spomenuté osobné údaje spracovávame my ako správca. To znamená, že my stanovujeme zhora vymedzené účely, pre ktoré vaše osobné údaje zhromažďujeme, určujeme prostriedky spracovania a zodpovedáme za ich riadne vykonanie.
Pre spracovanie osobných údajov tiež využívame služby ďalších spracovateľov, ktorí spracúvajú osobné údaje iba podľa našich pokynov a na účely, ktoré sú opísané v časti B.
Prečo osobné údaje spracovávame a čo nás k tomu oprávňuje? Takými spracovateľmi sú:
- poskytovatelia cloudových služieb a ďalší dodávatelia technológií a podpory ;
- prevádzkovatelia marketingových nástrojov, ktorí nám pomáhajú s optimalizáciou webu a personalizáciou obsahu a ponúk pre vás ;
- poskytovatelia SMS komunikačných a chatovacích nástrojov, v prípade, keď spracovávajú osobné údaje pre sprostredkovanie našej komunikácie s vami ;
- poskytovatelia služieb v súvislosti so spracovaním zásielok (katalógu a iných oznámení), vrátane najmä ich doručovateľov .
D. Z akých zdrojov získavame osobné údaje?
Vo väčšine prípadoch spracovávame osobné údaje, ktoré nám poskytnete priamo vy v rámci objednávania tovaru alebo služieb, vytvárania a používania účtu, alebo pri komunikácii s nami napríklad na call centre. Osobné údaje priamo od vás získavame tiež sledovaním vášho správania na našom webe a pri čítaní správ.
E. Zasielanie údajov mimo EÚ
V rámci odovzdania údajov príjemcom, uvedeným v časti C. "Kto spracováva vaše osobné údaje a komu ich odovzdávame?" môžeme vaše údaje odovzdať tiež do tretích krajín mimo Európskeho hospodárskeho priestoru, vrátane krajín, ktoré nezabezpečujú primeranú úroveň ochrany osobných údajov. Všetky takéto odovzdávania budeme uskutočňovať len v prípade, že sa príslušný príjemca zaviaže dodržiavať štandardnéch zmluvné doložky vydané Európskou komisiou, dostupné na adrese eur-lex.europa.eu.
F. Vaše práva pri spracovaní osobných údajov?
Právo na prístup: Máte právo vedieť, aké údaje o vás spracovávame, za akým účelom, po akú dobu, kde vaše osobné údaje získavame, komu ich odovzdávame, kto ich mimo nás spracováva a aké máte ďalšie práva súvisiace so spracovaním vašich osobných údajov. To všetko sa môžete dozvedieť na tejto stránke. Ak si však nie ste istí, ktoré osobné údaje o vás spracovávame, môžete nás požiadať o potvrdenie, či osobné údaje, ktoré sa vás týkajú, sú alebo nie sú z našej strany spracovávané, a ak je to tak, máte právo získať prístup k týmto osobným údajom . V rámci práva na prístup nás môžete požiadať o kópiu spracovaných osobných údajov, pričom prvú kópiu vám poskytneme bezplatne a ďalšie kópie s poplatkom.
Právo na opravu: Mýliť sa je ľudské. Ak zistíte, že osobné údaje, ktoré o vás spracovávame, sú nepresné alebo neúplné, máte právo na to, aby sme ich bez zbytočného odkladu opravili, poprípade doplnili.
Právo na vymazanie: V niektorých prípadoch máte právo, aby sme vaše osobné údaje vymazali. Vaše osobné údaje bez zbytočného odkladu vymažeme, ak je splnený niektorý z nasledujúcich dôvodov: vaše osobné údaje už nepotrebujeme na účely, na ktoré sme ich spracovávali; odvoláte súhlas so spracovaním osobných údajov, pričom sa jedná o údaje, ku ktorým je váš súhlas nevyhnutný a zároveň nemáme iný dôvod, prečo tieto údaje potrebujeme naďalej spracovávať; využijete svoje právo namietať proti spracovaniu pri osobných údajoch, ktoré spracovávame na základe našich oprávnených záujmov a my zistíme, že už žiadne také oprávnené záujmy, ktoré by toto spracovanie oprávňovali, nemáme alebo sa domnievate, že nami vykonávané spracovanie osobných údajov prestalo byť v súlade so všeobecne záväznými predpismi. Toto právo sa neuplatní v prípade, že spracovanie vašich osobných údajov je naďalej potrebné pre splnenie našej právnej povinnosti alebo určenie, výkon alebo obranu našich právnych nárokov.
Právo na obmedzené spracovanie: V niektorých prípadoch môžete okrem práva na vymazanie využiť právo na obmedzenie spracovania osobných údajov. Toto právo vám umožňuje v určitých prípadoch požadovať, aby došlo k označeniu vašich osobných údajov a tieto údaje neboli predmetom žiadnych ďalších operácií spracovania. V tomto prípade však nie navždy (ako v prípade práva na vymazanie), ale na obmedzenú dobu. Spracovanie osobných údajov musíme obmedziť keď: popierate presnosť osobných údajov, než sa dohodneme, aké údaje sú správne; vaše osobné údaje spracovávame bez dostatočného právneho základu (napr. nad rámec toho, čo spracovávať musíme), ale vy budete pred vymazaním takýchto údajov uprednostňovať iba ich obmedzenia (napr. ak očakávate, že by ste nám v budúcnosti takéto údaje rovnako poskytli); vaše osobné údaje už nepotrebujeme pre uvedené účely spracovania, ale vy ich požadujete pre určenie, výkon alebo obranu svojich právnych nárokov, alebo vznesiete námietku proti spracovaniu. Po dobu, po ktorú šetríme, ak je vaše námietka oprávnená, sme povinní spracovanie vašich osobných údajov obmedziť.
Právo namietať proti spracovaniu: Máte právo namietať proti spracovaniu osobných údajov, ku ktorému dochádza na základe nášho oprávneného záujmu. Ak ide o marketingové aktivity, prestaneme vaše osobné údaje spracovávať okamžite; v ostatných prípadoch tak urobíme, ak nebudeme mať závažné oprávnené dôvody pre to, aby sme v takomto spracovaní pokračovali.
Právo podať sťažnosť: Uplatnením práv vyššie uvedeným spôsobom nie je nijako dotknuté vaše právo podať sťažnosť u príslušného dozorného úradu. Toto právo môžete uplatniť najmä v prípade, že sa domnievate, že vaše osobné údaje spracovávame neoprávnene alebo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Sťažnosť proti nami vykonávanému spracovaniu osobných údajov môžete podať na Úrad pre ochranu osobných údajov, ktorý sídli na adrese Hraničná 12, 820 07, Bratislava 27. Vo všetkých záležitostiach súvisiacich so spracovaním vašich osobných údajov, či už ide o otázku, uplatnenia práva, podania sťažnosti či čokoľvek iné, môžete sa obracať na náš zákaznícky servis, tel .: +42102492939, +421905924976, e- mail: info@gameexpres.sk. Xzone SK s. r. o., Záhradnícka 36, 82108 Bratislava. Vašu žiadosť vybavíme bez zbytočného odkladu, maximálne však do jedného mesiaca. Vo výnimočných prípadoch, najmä z dôvodu zložitosti vašej požiadavky, sme oprávnení túto lehotu predĺžiť o ďalšie dva mesiace. O takom prípadnom predĺžení a jeho zdôvodnení vás samozrejme budeme informovať.